SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA ZAJĘCIA MENTALNE PILATES/JOGA
                                           ORAZ ZAJĘCIA FITNESS DLA AKTYWNYCH:

               FITNESS


Dance Aerobic - kochasz taniec i dobrą muzykę? Chcesz skutecznie spalić zbędne kilogramy oraz wyrzeźbić swoje ciało bawiąc się przy tym znakomicie? To mamy coś dla Ciebie, musisz koniecznie spróbować Dance Aerobic- zajęć, które nie tylko poprawią Twoją sylwetkę, wzmocnią układ krążenia, koordynację ruchową oraz kondycję, ale również wprowadzą Cię w doskonały nastrój, który pozostanie z Tobą na długo :)

Termin zajęć: czwartek, godz. 20:10
Instruktor prowadzący: Radomir Bachar


Baile Activo- aktywne spalanie, zajęcia taneczne pełne rytmu, ruchu i interpretacji muzycznej. Głównym celem zajęć jest aktywna forma spalania kalorii. Dzięki muzyce i pozytywnej energii wynikającej z aktywnego tańca zmniejszysz stres i codzienne napięcie. Zajęcia te naładują Cię pozytywną energią na reszte tygodnia. Są doskonałą formą aktywnego odpoczynku.

Termin zajęć: poniedziałek, godz. 20:10
Instruktor prowadzący: Karolina Wawrzynkiewicz


             PILATES/JOGA

System Pilates to trening całego ciała, połączenie ćwiczeń inspirowanych jogą, baletem i ćwiczeniami izometrycznymi (siłowymi). Jego celem jest wzmocnienie mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenie kręgosłupa, poprawa postawy, uelastycznienie ciała, obniżenie poziomu stresu oraz ogólna poprawa zdrowia. Główną zaletą tej metody jest prostota ćwiczeń, które trenują nasz umysł i ciało. Tego właśnie brakuje nam , aby po ciężkim dniu pracy wykonać kilka prostych ruchów ,i pozbyć się skumulowanego napięcia, rozluźnić się i nabrać siły.

Najważniejsze korzyści, jakie daje metoda Pilates:

  • uczy w naturalny sposób nawyku utrzymanie prawidłowej postawy
  • wzmacnia mięśnie w szczególności brzucha, dolnej części pleców, bioder i pośladków nadając im ładny, naturalny wygląd, nie powodując ich przerostu
  • pomaga zniwelować bóle kręgosłupa i stawów , dając im lepszą ruchomość
  • uczy poprawnego pełnego oddychania
  • nie przeciąża stawów obejmując ruchy blisko związane z czynnościami, jakie wykonujemy codziennie.
  • podnosi świadomość prawidłowej postawy i odczuwania własnego ciała w przestrzeni, na siłę wewnętrzną oraz zewnętrzną
  • zapobieganie osteoporozie
  • wzmacnia mięśnie krzyża – ważne dla starszych kobiet (zapobiega kłopotom z nietrzymaniem moczu) i dla świeżo upieczonych mam, których mięśnie w tej części ciała zostały osłabione przy porodzie.
  • jest zalecanym przez fizjoterapeutów uzupełnieniem rehabilitacji.

Pilates to metoda doskonała dla każdego niezależnie od wieku , zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Może być również dostosowany dla osób starszych, sportowców oraz dla osób, które doznały urazów związanych z aparatem ruchu i pragną wrócić do pełnej formy fizycznej.

Jak mawiał Joseph Pilates:

po 10 sesjach poczujesz różnicę
po 20 zobaczysz różnicę
a po 30 będziesz mieć nowe ciało

Joga jest ponadczasową i praktyczną nauką, rozwijającą się przez tysiąclecia, zajmującą się fizycznym, psychicznym, moralnym i duchowym rozwojem człowieka. Adresowana jest do wszystkich. Nie liczy się wiek, płeć ani stan zdrowia, a jedynie chęć poprawy jakości swojego życia. YOGA jest doskonałym środkiem leczniczym zapobiegającym wielu chorobom na podłożu cywilizacyjnym oraz psychosomatycznym, takim jak:

  •    bóle pleców, bóle reumatyczne, bóle głowy,
  •    bezsenność, zmęczenie,
  •    nadwrażliwość,
  •    otyłość,
  •    problemy żołądkowe, problemy jelitowe,
  •    alergie,
  •    żylaki,
  •    nadciśnienie, zaburzenia krążenia,
  •    cukrzyca,
  •    depresja,
  •    osteoporoza.

Termin zajęć: poniedziałek, godz. 19:10

                      środa, godz. 19:20

Instruktor prowadzący: Irmina Chocianowicz  

Nasi Partnerzy
Website made by Daron